close

  

天只是今天的回憶,而明日只是今天的夢...

 

過去曾有多少個夢....如今都已成回憶了呢?

 

有夢真的是最美的嗎?

 

那我們還有許多的明日,

 

希望有朝一日"美夢"都能成真~

 

 

 

  

 

 

 

 

Good morning beautiful
早安,親愛的
How was your night
昨晚睡得好嗎?
Mine was wonderful
我整晚好夢入眠
With you by my side
因為有妳在我身邊
And when I open my eyes
而當我睜開雙眼
And see your sweet face
看見妳那甜美的容顏
It's a good morning beautiful day
這是如此美好的早晨阿

 

I didn't see the light
看不見光芒
I didn't know day from night
亦不知日夜的差別
I had no reason to care
沒有任何令我在乎的理由
But since you came along
但當妳走進我的生命
I can face the dawn
我開始迎接黎明
Cause I know you'll be there
因為我知道妳就在那裡

 

Good morning beautiful
早安,親愛的
How was your night
昨晚睡得好嗎?
Mine was wonderful
我整晚好夢入眠
With you by my side
因為有妳在我身邊
And when I open my eyes
而當我睜開雙眼
And see your sweet face
看見妳那甜美的容顏
It's a good morning beautiful day
這是如此美好的早晨阿

 

I'll never worry
我將不再擔憂
If it's raining outside
即使外面下起傾盆大雨
Cause in here with you girl
因為我就在這陪伴著妳,親愛的女孩
The sun always shines
陽光永遠普照我的心

 

Good morning beautiful
早安,親愛的
How was your night
昨晚睡得好嗎?
Mine was wonderful
我整晚好夢入眠
With you by my side
因為有妳在我身邊
And when I open my eyes
而當我睜開雙眼
And see your sweet face
看見妳那甜美的容顏
It's a good morning beautiful day, yeah
這是如此美好的早晨阿

 

A good morning beautiful...day
如此美好的早晨,美好的一天

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小傻瓜 發表在 痞客邦 留言(26) 人氣()