石門洞3.jpg

 

 聽歌吧!

Every breath you take/The Police
你的每一次呼吸/警察合唱團

 

 

Every breath you take

你呼吸的時候

Every move you make
的一舉一動


Every bond you break
掙脫的每一個束縛


Every step you take
踏出的每一步


I'll be watching you
我都在注視著妳


Every single day
每一天


Every word you say
說的每一個字


Every game you play
玩的每一個遊戲


Every night you stay
留下來的每一夜


I'll be watching you
我都在注視著


Oh can't you see
噢 難道還不明白


You belong to me
就是屬於我


How my poor heart aches
我可憐的心在抽痛


With every step you take
隨著離去的每一步



Every move you make
的一舉一動


Every vow you break
違背的每個誓言


Every smile you fake
偽裝的每個笑容


Every claim you stake
的每一個聲明


I'll be watching you
我都在注視著

 

Since you've gone I've been lost without a trace
離去後,我茫然無依


I dream at night, I can only see your face
夜裡入夢,只夢見的容顏


I look around but it's you I can't replace
我環目四顧,全是揮不去的


I feel so cold and I long for your embrace
我全身冰冷,渴望的擁抱


I keep crying baby, baby, please
我不停的哭泣,寶貝,求求........

 

Oh can't you see
噢 難道你還不明白

 

You belong to me 
你就是屬於我

 

How my poor heart aches 
我可憐的心在抽痛

 

With every step you take 
隨著你離去的每一步

 

Every move you make 
你的一舉一動

 

Every vow you break 
你違背的每個誓言

 

Every smile you fake
你偽裝的每個笑容

 

Every claim you stake
你的每一個聲明


I'll be watching you 
我都在注視著你

 

 

 

好聽嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    小傻瓜 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()